سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدّشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
انفجار بمب در میان عزاداران فاطمی دومین مسجد اصلی شیعیان زاهدان

انفجار بمبی قوی در میان عزاداران فاطمی در مسجد امام علی‌ابن ابی طالب علیه السلام زاهدان باعث شهادت ده‌ها تن از عزاداران شد.

به گزارش خبرنگار رجانیوز از زاهدان، این بمب قوی ساعت 19:30 روز پنج‌شنبه در میان عزاداران منفجر شد. هنوز گزارش دقیقی از تعداد شهدا و مجروحین این اقدام تروریستی خبری منتشر نشده است اما برخی شاهدان عینی از شهادت بیش از 40 نفر و مجروح شدن ده‌ها تن دیگر خبر می‌دهند.

مسجد امام علی‌ابن ابی طالب (ع) زاهدان پس از مسجد جامع این شهر دومین مسجد اصلی شیعیان است. این مسجد محل اصلی گردهمایی‌های شیعیان انقلابی این شهر می‌باشد. در زمان دفاع مقدس نیز این مسجد محل اعزام رزمندگان به جبهه‌ها بوده است.

صبح امروز حجت‌الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مسجد به حمایت از دکتر احمدی‌نژاد سخنرانی کرده بود و حامیان دکتر احمدی‌نژاد از این مسجد به عنوان یکی از پاتوق‌های اصلی روشنگری‌های خود استفاده می‌کردند. حدود 10 سال قبل نیز بمبی در این مسجد منفجر شده بود.

در حالی که پس از سفر رهبر انقلاب به کردستان و بیانات روشنگرانه ایشان درخصوص ریشه‌های تفرقه‌افکنی مزدوران میان شیعه و سنی، فضای همدلی بسیار مثبت شده بود، به نظر می‌رسد این اقدام تروریستی علیه عزاداران فاطمی در راستای ادامه تحرکات تفرقه‌افکنانه و خنثی کردن اثرات مثبت ایجاد شده باشد.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/3/7::: ساعت 10:18 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 41

بازدید دیروز: 371 کل بازدید :2488114

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<